dinsdag 8 oktober 2013

Woonbeurshuizen 2013

Afgelopen zondag heb ook ik de woonbeurs 2013 bezocht en natuurlijk zijn de huizen van de diverse magazines altijd het hoogtepunt. Voor mij persoonlijk waren het gezamenlijke huis van MTC en EH&I het meest vernieuwend met uitgesproken kleuren en materialen en eindelijk eens kunst aan de muur! Een onmisbaar element in elk interieur. De kleurencombinaties van het Ariadne at Home huis waren prachtig en ook in de styling blonken ze uit. At Home laat ieder jaar opnieuw zien dat oud en nieuw een prachtige combinatie kan vormen. Het VT Wonen huis was voor mij een kampeerboerderij van nu waar het maken van je eigen eten en producten centraal stond. De nieuwe tegel collectie voor buiten is trouwens prachtig! Te zien op de foto de 1e en 2e foto onder het kopje van VT Wonen. 101 Woonidee├źn pasten een houten wand van Wonderwall Studios toe die ik zelf ook vaker heb toegepast in mijn ontwerpen, heel leuk! In de komende week zal ik nog een aantal blogs wijden aan de woonbeurs 2013.

De prachtige foto's heb ik helaas niet zelf kunnen maken, want op zondag is het veel te druk, en zijn dan ook afkomstig van bintihomeblog en van eenigwonen.


Ariadne at Home woonbeurs 2013














VT Wonen woonbeurs 2013









101 Woonidee├źn woonbeurs 2013













MTC woonbeurs 2013












Eigen Huis & Interieur woonbeurs 2013


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen