dinsdag 10 september 2013

Onze favoriete verlichting!

Misschien verklaar je me voor gek maar ik word altijd blij wanneer de herfst in zicht is! Eindelijk de lampen en vooral de kaarsjes weer aan. Vandaar dat ik vandaag een aantal van mijn favoriete lampen laat zien, die naast verlichting ook een object op zich zijn! 



 


All time favorite en in alle interieurs toepasbaar is de Altar van Kevin Reilly. De lamp is de perfecte combinatie tussen oud en nieuw. Een moderne kroonluchter met kaarsen die naast sfeerlicht ook zeker functioneel licht verspreid. De kaarsen zijn gemaakt van was met daarin een verborgen lamp die zorgen voor het mooie diffuse licht. 





Een materiaal wat ik heel graag zie in combinatie met hout, staal, behang en rijke stoffen is beton. Het zorgt voor een ruw en industrieel randje en geeft je interieur de nodige body. Deze lampen geven precies een juiste sfeer en passen net als onze vorige favoriet in bijna alle interieurs. De koepellampen zijn verkrijgbaar bij aangenaamxl.nl




De nieuwste op mijn lijstje zijn die van het merk Brokis, in één woord prachtig! Voor mij kan een interieur niet zonder contrast in materiaal, kleur en vorm. Het gefumeerde glas in combinatie met het rijke hout en dan de grappige vorm zijn voor mij de ingrediënten voor de perfecte lamp! Verkrijgbaar in verschillende soorten, groten en kleuren via G4 Agency.


Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen