maandag 23 september 2013

Herfst recept

De herfst is begonnen en toen ik onderstaande foto zag kon ik het niet laten om deze te delen via mijn blog. Chocolademelk met slagroom is voor mij onlosmakelijk verbonden met het seizoen wat komen gaat, even in de magnetron verse slagroom of marshmallows erop en klaar! Deze variant lijkt mij heerlijk en wordt misschien wel een nieuwe favoriet. Zodra de kou ons land weer bereikt ga ik de cake dan ook zeker een keer maken vergezeld door zo'n lekker kop choco!



ingrediƫnten


3el Bloem 
1tl Oploskoffie 
2el Chocolademelk poeder of gezoete cacaopoeder
3el Suiker
1/4 tl Bakpoeder
2el Melk
1 Ei
2el Olie
1/2tl Vanille-extract


Meng in een kom bloem, koffie poeder, suiker en bakpoeder en mix dit goed. Voeg de melk, ei, olie en vanille-extract toe en roer met een vork. Giet dit in een ingevette mok en zet dit 90 sec. in de magnetron Serveer met een bolletje vanille-ijs of gewoon met poedersuiker.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen